Vermits het beheer van het klantenbestand zijn eigen verantwoordelijkheid is, kan de doorverkoper een persoonlijke marketing ontwikkelen op naam van zijn eigen bedrijf. De doorverkoper ontwikkelt zijn eigen activiteit, op onafhankelijke basis, maar kan hierbij gebruik maken van de gepersonaliseerde diensten/instrumenten die Worldcall ontwikkeld heeft. Dit begint bij deskundig advies, verkoop en installatie van het material. Vervolgens zal Worldcall u een krachtig facturatiesysteem aanraden en tenslotte wordt de klant geconnecteerd aan zijn “eigen” communicatiesysteem. Al onze doorverkopers krijgen GRATIS onze OEM- VOIP Callshop en Billing oplossingen ter beschikking.
Al onze doorverkopers genieten van een special motiverende korting op onze prijscourant. Op die manier Kunnen zij hun eigen winstmarges bepalen en een eigen prijzenstrategie opstellen tegen over hun klanten.
Door deze gunstige omstandigheden, Kunnen onze doorverkopers onze oplossingen, infrastructuur, uitrusting en technisch personeel gebruiken zodat ze zich quasi exclusief moeten bezighouden met commerciële aangelegenheden zoals het prospecteren van nieuwe markten, het uitbreiden en bestendigen van het klantenbestand. |